Search This Blog

Monday, January 24, 2011

Kenali Mahligai Wanita

Bergantung kepada wanita, G-spot memang wujud dan boleh mendatangkan nikmat kepada mengetahuinya. G-spot diambil nama daripada Ernst Grafenberg yang menemui kedudukan G-Spot ini. Anda wanita yang terangsang begitu hebat sekali, ada yang tidak merasa apa-apa dan ada yang terasa seperti hendak buang air.



G-Spot dikatakan berada pada kedudukan 2 ke 3 inci (5cm) dalam vagina, diantara tulang pubic dan cervix dan ia dirangsangkan dengan tekanan dan urutan jari. Untuk mencapai bahagian ini pastikan anda telah memotong pendek kuku anda dan membersihkan tangan dan jari anda sebersihnya. Anda tentu tidak mahu menyakiti bahagian yang anda akan masuki dengan penis anda.

Sebelum bermula pastikan cecair daripada rangsangan dan belaian sudah ada dan ini akan memudahkan jari dimasukkan untuk mencapai G-spot ini.Masukkan dengan perlahan jari telunjuk sehingga ke sendi kedua. anda sambil anda membelai pastikan dia leka agar tidak timbul rasa tidak selesa. Sambil menjilat biji kelentit turut meningkatkan nikmat wanita.

Apabila jari telunjuk sudah dimasukkan, gerakkan jari. Pastikan jari mengesel bahagian atas faraj. Kawasan G-Sport ini bergantung kepada wanita. Ada yang hanya sebesar kacang pea atau terasa seperti dinding span. Yang pastinya ada wanita merasa terangsang ada yang rasa perasaan sensasi.

Anda sepatutnya merasa bahagian kasar atau rasa seperti span dalam jarak 2 ke 3 inci kemasukkan jari anda. Sebaik sahaja sampai ke bahagian ini tekan ke atas dengan jari anda. Pastikan kuku tidak digunakan. Jika anda tindak balas postif maka anda boleh gerakkan perlahan-lahan jari anda. Teruskan sehingga pasangan anda menyuruh anda berhenti.

Jika pertama kali melakukan ia seperti rasa hendak terkencing. Digalakan wanita buang air dahulu sebelum melakukan hubungan seks.

Mencapai G-spot juga turut boleh dilakukan sambil merangsang kelentik. Sambil anda menjilat kelentit anda juga boleh masukkan jari anda mencapai G-spot.

Sewaktu bersetubuh rangsangan G-spot boleh dicapai dengan meletakkan bantal yang selesa dibawah pinggul. Dengan keadaan vigina terangkat ke atas kemasukkan batang penis akan kena bahagian atas vigina dimana G-spot berada. Posisi dengan wanita diatas dan daripada belakang juga boleh mencapai G-spot ini.

Kedudukan yang paling sesuai untuk mencapai G-Spot adalah dengan cara menonggeng atau sujud. Dengan kedudukan ini tujuhan batang lelaki akan pasti mengesel kawasan G-Sport wanita.


No comments:

Post a Comment